Folkrace Asarum

Lite snabbt om helgens tävling. Vädret blev inte alls som det jag var inställd på, det regnade nästintill hela dagen vilket förstör charmen med folkrace lite. Banan blev ganska svårkörd utav allt vatten. Tyvärr blev det inte heller någon finalplats för mig, blev utlottad ur b-finalen. Jag hade egentligen samma poäng som den sista finalisten men sen hade han en bättre 1a placering. I övrigt så är jag nöjd med mitt 1a och 2a heat, men i sista ville jag för mycket och körde ganska dåligt. Därav dåliga poäng! Så, jag är både nöjd och missnöjd. Ser fram emot nästa tävling, och förhoppningsvis lite finare väder! Emma och Caroline på sista bilden följde med som lite stöd vid sidan av, de gick inlindade i filtar nästan hela dagen. Tyckte så synd om dem, haha..

 
 

Kommentera inlägget här :