Festligheter på en torsdag

Efter skolan och träningen igår drog jag och ett par kompisar till utsparksjägers för att partaja lite. Kom hem halv 4 inatt, men kul hade vi! Känns i fötterna idag kan jag säga, vet inte hur många galna studenter som stämpla mig med sin klackar. Aj! Vänster foten är helt svullen, haha..
Det bästa av allt är nog att jag är ledig idag, så till skillnad från de andra kunde jag sova hur länge jag ville idag. Frågan är nog vad jag gör uppe redan i så fall (?!), 5 timmars sömn är lite snålt. Men jag hade ändå bara tänkt att jag skulle ha en lugn dag idag. Käka frukost och sen passa på att dra upp till gymmet nu när allt annat folk jobbar eller är i skolan, sen ska jag skriva klart mina sista arbeten som ska vara inne denna helgen. Sen har jag sommarlov! Jag klagar inte i alla fall! 

Såhär såg jag ut igår. Längesen jag använde den godingen! 
 

 

Kommentera inlägget här :