Omotiverad

Hej!  
Idag gick jag inte upp ur sängen förrän vid tio halv elva imorse, hade en sån morgon när man känner att man hade kunnat ligga kvar hela dagen. Speciellt när man tittar ut genom fönstret och inser hur regnet bara vräker ner. Kände inte mig riktigt motiverad för ett träningspass. Men jodå! Drog på mig träningskläderna tillsammans med min syster för att först köra lite löpning och för att sen avsluta med gym. Vi körde 1 km intervaller med vila i mellan, skulle egentligen ha kört 10 st men när regnet blev som värst ville vi inte riskera att bli sjuka och förkylda så vi gjorde bara hälften. Sen gick vi in på gymmet och fokuserade mest på bröst, biceps, hanleder och mage. De flesta övningarna körde vi 6 reps och 4 set. Går inte in mer i detalj på vilka övningar och så, men jag kan ju berätta att jag är helt slutkörd i armarna. Ser fram emot handbollsträningen ikväll, ska bli intressant att se hur mycket jag orkar, haha! 

 
 

Kommentera inlägget här :