Snart gäller det

Här vi henne! Eller honom (?), har inte riktigt bestämt mig för vad än. Hihi. Men pärlan! Börjar bli riktigt fin enligt mig, och speciellt jämfört med hur den såg ut efter sista tävlingen förra året. Har bytat framskärmar och svetsat ihop fronten och lagt på en ny huv. Har även bytat dörr och stärkt upp olika delar på bilen där det behövdes. Den har fått sig en helrenoveringen helt enkelt, jag tycker att den blev grymt snyggt! Speciellt hjulhusen där det är fastsvetsat armeringsjärn för att få en jämn kant. Men annars är det inte så mycket som återstår, vi tänkte sätta i en ny framruta idag och sen är det i princip bara målningen och isättning av den nya stolen som är kvar. Sen är den fit for fight igen, lagom sugen på att köra nu! Vill också poängtera att det absolut inte är jag som har klarat att göra allt detta på bilen, utan det är vår "mekaniker" som har gjort det, jag försöker bara att va med och lära så mycket jag kan.

Men vad tycker ni, visst ser den lite farlig ut?? 

Kommentera inlägget här :