När man sträcker sig, så ser man hur lång madrassen är

Jag just nu. Sitter i köket med datorn och surfar runt lite, men ni vet hur det är när man håller på med en sak och somnar. Man läser och försöker verkligen koncentrera sig och helt plötsligt märker man att ens ögon är slutna och det som skulle skrivas har blivit en enda röra. Så är det för mig just nu. Eller, så är det för mig alltid och det har varit så hela dagen. Detta inlägget har nog tagit en 10 minuter extra bara för att jag inte kommer någon vart. Haha! 

Nej jag har faktiskt inte sovit en enda timme inatt, sov över hos en kompis och vi kunde omöjligt somna när vi väl la oss. Vips så var klockan 6 och det var endast en timme till det att bussen gick. Så jag är verkligen frånvarande idag! Men istället för att jag sitter här och sover så ska jag kila till sängen och krypa ner, tusan vad skönt det ska bli! Hihi!


Kommentera inlägget här :