Malmö i vårvädret

Tog bussen in till Malmö med Caroline idag, har verkligen varit härligt väder! Vi gick i affärer hur länge som helst, tog inte bussen förrän det hade börjat skymma igen vid sju, så var inte hemma i lilla Hörby förrän vid åtta, blev en lång runda! Men jag köpte tre plagg, ett par shorts, en kjol och en festklänning. Grymt nöjd! Saknas bara lite värme innan shortsen och kjolen kan användas... Allt är faktiskt köpt på hm, men kan ärligt säga att jag älskar den butiken, tycker verkligen att de har allt, till och med lite mer speciella kläder för en lite dyrare slant som inte alla går runt i. Perfekt butik enligt mig och hittar alltid hur mycket som helst på de hm butikerna i Malmö. 

Idag hade jag mina baggy-jeans från Monki, min systers linne från Zara och en skinnjacka. Tyckte att det blev en rätt chill outfit, byxorna gillar starkt. Det faktum att det går att använda conversen utan att frysa också gör verkligen vårkänslorna besvarade, äntligen kanske vi får lite vår trots allt! 



 

Kommentera inlägget här :