Lugn dag..

Godkväll! 
Drog bara till skolan för en lektion dag och kunde nog stannat hemma helt istället. Börjar bli sjuk, har mått lite halvkasst hela dagen och det var värst igårkväll. Eller ja, typ som ikväll, det blir alltid värst på kvällarna :( Hann i alla fall med en fika efter skolan med tjejerna, det har inte blivit något med träning eller så, så hemskt det känns. Vilket stör mig ännu mer eftersom att jag har lovat mig själv att inte bli en sån som får ångest så fort jag inte tränar, men det ger en verkligen dåligt samvete. Man vill ju inte tappa allt man håller på och tränar för! Får köra extra hårt när jag har frisknat till helt enkelt! 

Nu ska jag sova, jag ligger alltså i sängen och klockan är tio i elva. Vilket bevisar hur sjuk jag är! Så trött.. godnatt :)

Kommentera inlägget här :