Käka käka käka. Frukt

Härligt häng ikväll. Har ätit en massa frukt och doppat i choklad och kollat på en bra film till det. Detta kan jag nog vänja mig vid, att vara ledig och kunna sitta uppe långt in på nätterna, helt OK. Förutom att Isabell drog hem för ett tag sen och förutom att Caroline somnade cirka 20 minuter in i filmen och fortfarande ligger på soffan och snarkar, så gör jag inte speciellt mycket. Funderar på att väcka Caroline och bädda ner soffan, lovar att hon kommer ha duktigt ont i nacken imorgon annars.. Hehe.  

Innan jag säger godnatt vill jag tipsa om en bok och en film baserat på boken. "The perks of being a wallflower" är rubriken och jag föreslår att man läser boken och sen ser filmen. Utan att ha läst boken innan tror jag att filmen lätt blir lite invecklad och långtråkig. Men tillsammans med boken, grym! Som sagt, ett tips! Godnatt! 

Kommentera inlägget här :