I'm back

Hej på er! 
Long time no see... Har spenderat den senaste veckan i sängen utan någon som helst ork. Blev dock tillräckligt frisk i helgen, eller mer exakt i lördags, och nu har jag haft det fullt upp! Men vad gör en liten paus, nu har jag massa att berätta och skriva om, har verkligen sett fram emot detta. Hihi! Nu har påsklovet officiellt börjat, första dagen avklarad, och den har jag njutit fullt ut av i Malmö med Caroline, bilder från det kommer i nästa inlägg. Förutom att jag har en del att ta igen i skolan från förra veckan så ska det bli riktigt gött med en veckas ledighet nu, finns ju inget som slår detta. Men nu ska jag ladda upp de andra bilderna, och sen gå och käka något, galet hungrig. Hej på er sålänge :) 

Kommentarer :

#1: Cnarco

Åh äntligen! Hihi, tack för idag finaste Amanda! <3

Svar: Så snabb du är! Men kände att det var på tiden nu ;) Tack själv fina vän, mysigt! <3
Om mig!

skriven

Kommentera inlägget här :