Bra start på dagen

Heeej underbara människor!
Steg upp ur sängen cirkus 8 imorse och tog en springtur i det fina vädret. Åh som jag har sett fram emot att kunna börja springa ute igen! Det var det härligaste jag har gjort på länge, och perfekt om man känner sig lite seg, brukar alltid piggna till efter lite motion. 
Fram tills nu har jag nästan gjort klart allt inför ikväll, kommer 17 festsugna kompisar hit ikväll som ska fira mig lite i efterskott. Städat, dukat och förberett. Börjar bli lite rastlös över att inte veta vad jag ska göra nu, men jag vet att jag ändå på något sätt kommer lyckas att få bråttom senare.. hehe. Men jag ser verkligen fram emot ikväll, kommer bli så kul! Ska bjuda på paj och annat gott, ska nog gå och förbereda pajerna förresten, så går det snabbt och lätt att bara värma till när folket kommer! Vi hörs senare! 

 
 

Kommentera inlägget här :