Att inte göra något särskilt

Hej! Har varit lite kass med uppdateringen, men har inte känt för att tänka så mycket på det, har tagit det som det kommer och idag känner jag för att uppdatera er lite. Det är så himla skönt att ha oplanerade helger ibland, blir lite förvånad över mig själv för att jag annars brukar hata att inte ha något planerat och att se fram emot men just denna helgen har det varit riktigt skönt. Jag var i och för sig på en fest i fredags med ett par kompisar men det var inget särskilt. Igår däremot hade både jag och mamma inget speciellt planerat så vi drog ner i byn en runda och fikade och gick lite i de få butiker som där finns. Hur mysigt som helst! Efter det körde vi ut och tittade till folkracebilen som jag även ska ut och fixa lite på idag, och sen ringde vi till min mormor och morfar och frågade om inte vi kunde komma ner och umgås lite. Spontant och hur trevligt som helst! 

Är förresten också en ägare av iPhone 5 nu, verkligen på tiden med en ny mobil, känns grymt! 

Kommentera inlägget här :