Så länge blir ni inte av med mig.. hehe

Tillbaks! Har pausat bloggen lite över helgen och glömde nog att säga det.. ;) Men för att göra en hel helg kort så missade ni inget, kusinkalas, mys med isabell och meck på folkracebilarna kan nog innefatta det hela rätt bra. Om jag nu ska förklara varför jag inte kommer kunna att leverera världens roligaste och inspirerande inlägg så är det för att det inte finns någon tid. Jag går och läser en teknisk linje vilket innebär alldeles för mycket plugg jämfört vad jag är van vid, när jag dessutom tränar alla dagar i veckan blir det lite tajt att prioritera bloggen först. Men. Jag älskar att blogga och jag älskar att få dela med mig så ni kommer inte slippa mig helt. Så länge det inte känns som ett måste att uppdatera, det kommer när jag känner för det helt enkelt. Det är det bästa med att driva sin egen blogg, jag får bestämma själv, hihi. 

För Övrigt, så mår jag Kanon! 

 

Kommentera inlägget här :