Nytt beroende

Eftersom att det har varit problem med att streama eller ladda ner de senaste Pretty Little Liars avsnitten så har jag istället börjat kolla på Gossip Girl. Jag antar att jag ligger lite efter men det är rätt gött att slippa behöva vänta på att nästa avsnitt ska sändas ;-) Men som rubriken lyder, så blir jag helt beroende när jag kollar på serier, minsta lilla tid jag får över så sätter jag igång ett avsnitt.. antar att det är både positivt och negativt, eller? Och på tal om beroende, så har jag nog lyckats att göra mig av med mitt plattångsberoende, har skalat ner på det för att mitt hår brändes sönder och nu plattar jag det max 1 gång i veckan, grymt nöjd! Haha. Det bästa är att jag inte ens tycker att det är så fult att inte göra det längre, nu sparar jag lite tid varje morgon dessutom. Perfekt!

 

Kommentera inlägget här :