New in

Precis klickat hem lite smått till vårgarderoben. Vågade inte beställa för mycket redan, vill först kolla lite vad som finns och vad som kommer in lite senare. Det blev i alla fall ett par simpla klänningar, en i mintgrön som jag fullkomligt älskar och som jag tror kommer bli ursnyggt till ett par låga svarta converse, passar säkert både till vardags och till fest. Sen köpte jag två sköna strandklänningar, kunde inte låta bli att välja den neonfärgade (hihi) men tog för säkerhets skull en svart också. Och äntligen blev det en ny väska, har inte kunnat bestämma mig på hur länge som helst så nu fick det bli denna helt enkelt, galet snygg enligt mig! 
Beställde även lite trosor och en vanlig t-shirt och lite så, men det är ju inget speciellt att visa.
Nu saknas bara lite värme och en ordentlig bränna.

Nå, vad tycks? Allt är från hm.com 

Kommentera inlägget här :