En kväll man inte glömmer

Har suttit och längtat mig bort till sommaren lite genom att kolla på lite gamla bilder, så kom jag och tänka på en grym tjejkväll vi hade, och som jag lovade att dokumentera och lägga upp men som jag såklart glömde bort. Så kom jag på det nu! Men attans vad vi har förändrats på denna korta tid, känns konstigt när man tänker på det. Sexton bast fyllde Isabell den dagen, (eller om det var ett par dagar innan), och hon valde att ha ett hederligt barbie-inspirerat kalas. Rätt gulligt tycker jag, mycket hellre en barnslig tjejkväll än en urflippad fest med korkade folk. Haha, aja snart är det min tur att fylla sexton. Ligger ju ett år efter... men jag hade tänkt fixa lite festligheter då med, har redan börjat planera lite faktiskt, älskar att göra det! 

Men vad säger ni? Bättre sent än aldrig? 
Och om ni ser den fina tjejen med prickig blus näst längst till höger, så är det hon som stod för bilderna ;-)
Kolla in hennes tumblr madebybeauty för fler grymma bilder och inspiration! 



 






Kommentera inlägget här :