Min dag idag

Godmorgon! Klocksn sex imorse kom morsan och farsan in med ljus och presenter följt av deras ljuva stämmor och "ja må hon leva!". Som alla de andra åren var jag tvungen att låtsas sova för att sedan vakna precis när de öppnar dörren... oj jasså det var idag, hade jag iiiingen aning om. Typ så...
Men det blev väl en bra morgon, fick mina linser som jag tänker visa er sen, en dööö snygg kavaj som jag har önskat mig av syrran, några smycken och lite annat bra att ha! Jag är mer än nöjd! Dagen hitintills har varit som vilken annan tisdag som helst, ovanligt populär på facebook dock, finns inget roligare än att svara på gratulationer från en massa okända personer! Tycker på riktigt att det är jättekul, haha. Nej men det kommer att bli lite firande efter träningarna ikväll och annars ser jag fram emot min fest på lördag, kommer bli grymt! 

Kommentera inlägget här :