Kristianstad

Var en runda i Kristianstad med två fina vänner igår och gick och myste lite. Det var ju superhärligt väder även om det var ganska kallt, våren kanske är på väg trots allt! Jag fick i alla fall två bra köp med mig hem igår, ett par svarta vagabond stövlar som jag har velat ha ett tag och ett par svarta söta shorts till sommaren. Jag var väldigt nära att köpa en vit skinnjacka också, men jag kände att den fick vänta. Min ekonomi just nu ligger inte riktigt på topp..hehe. Men det blir det snart ändring på! Fyller ju år om 4 dagar. Kan ju säga att jag är mer nyfiken än vanligt över födelsedagspaketen, känns som att jag är tillbaks på 5 år igen, förväntansfull och barnslig. Haha! Men jag hoppas och tror inte att den känslan någon gång kommer försvinna, finns ju inget bättre än en dag till ens egen ära! 




Kommentera inlägget här :