Nu börjar (folkrace)livet igen

Ställt klockan hyfsat tidigt till imorgon, ska nämligen hinna gå upp och fixa fika och göra mig i ordning innan vi åker till Laholm. De som ska köra får förstås gå upp ännu tidigare! Första folkracetävlingen för i år, ska tyvärr inte själv köra denna helgen men helt galet vad taggad jag är. Ska bli så kul att vara tillbaka i en folkracedepå igen, något speciellt med det faktiskt! Spänningen, bilarna, folket och nervositeten! Blir helt nervös nu bara av att tänka på det. Det kanske är ganska bra att bara vara åskådare imorgon trots allt. Haha! Men som ni ser på bilden, så är min bil klar för start, det sista som ska sättas dit är bältet som vi var och köpte ordentliga gängor till häromdagen. Fick även en ny hjälm, nya skor och en ny balaklava av mamma, blev så glad! Kanske kan skryta lite mer om det sen i ett eget inlägg där det finns bilder med, hihi. 

Nu ska jag sova, tanken var att jag och Caroline skulle kollat på en film, men hon har visst redan somnat så tror vi skippar det. Hörs mer imorgon! Godnatt :) 

Kommentera inlägget här :