If you want to be happy, be

Hej!
Det blev en bra dag idag med till slut. Jag har varit en stund med Isabell efter skolan, vi drog ut och sprang en runda och det var mysigt med lite sällskap för en gångs skull! Mycket mer motiverande. För övrigt har jag gått klädd i sommarkläder och längtat efter att få använda dem. Improviserade ihop en god kvällsmat lite snabbt, tyckte att det såg så fräscht ut, hihi ;) Jag har även försökt planera lite inför Valborg. Jag och en annan kompis ska nämligen ha lite fest här hemma med grillning och sånt, ganska kul hur många som helt plöstligt tycks bry sig om vad jag ska göra. Men! Tror det kommer bli riktigt mysigt, ser verkligen fram emot det.  På dagen ska vi in till Lund, känns nästan tvunget. Vad ska ni göra på valborg, börjat planera?
   
 

Kommentera inlägget här :