Det var en fin dag idag

Solen sken och vinden blåste kallt, har lurat mig själv att det är varmare än vad det är ute. Det är nästan alltid minusgrader när jag går hemifrån men ändå envisas jag med att slänga på en alltför tunn jacka med alltför tunna kläder under. Det leder till att jag nästan konstant går och småfryser lite, rätt dumt faktiskt. 

Förresten. Detta är nog sista gången jag förklarar mig över att inte ha en bra och daglig uppdatering på bloggen, även om jag vet att det är vad som förväntas. Grejen är att jag vill blogga när jag känner att jag har något som är intressant och inspirerande att dela med mig av, inte när de enda bilderna jag har är på mina slitna skor eller på mina ben uppifrån (som ger dem ett smalare utseende än vad de faktiskt är i verkligheten), det vill säga som dagens inlägg. Tyvärr är det det enda som jag hinner med att dokumentera numera, mitt liv går egentligen att beskriva med tre ord, skola - träna - sova, ett schema som upprepas dagligen och som tar musten ur en. Så, med dessa väl valda ord avslutar jag dagens fattiga uppdatering och går till sängen och bäddar ner mig. Vi hörs när inspirationen flödar! Haha. Håll utkik ;)   

Kommentera inlägget här :