Vitt, grönt, svart och tankarna på farmor

Sitter just nu på en överfull buss på väg till skolan. Glad att jag hoppar på så pass tidigt att jag slipper stå upp. Tycker det är konstigt att det är så många som tar den sena bussen. Man brukar väl inte börja sent på måndagar väl. Eller?

Hamnade i alla fall bredvid en dam som är läskigt likt min farmor. Sättet hon nyfiket försöker lista ut vad jag håller på med på min lilla skärm och på sättet hon sitter med händerna i knäet. Attans vad jag började sakna min farmor nu! Får hindra impulsen att vila mitt huvud mot hennes axel.. aah.. haha. Tror det kunde ha blivit en aning pinsamt!

Körde i alla fall på vitt grönt och svart idag, enkelt! Samma skjorta som jag köpte i blå på hm, fast i grön då. Tvungen att ta på mig ett par vantar när jag stack hemifrån, med tanke på att det är så kallt, blev rätt coolt med skinnvantar!

Kommentera inlägget här :