Reunion

Lite mysbilder från kvällen som var igår. Jag och tre av mina bästa tjejkompisar var hos Isabell och umgicks hela kvällen. Hjäptes åt att göra kycklingsallad och till efterrätt blev det fruktsallad och glassbakelser. Längesen vi fyra tjejer träffades. Det blev så nu när alla splittrades på olika håll. Jag och Isabell går coh läser i Lund, Emilia i K-stad och Hanna är kvar i Hörby. Finns liksom ingen tid. Men igår var verkligen på tiden och jag kom på mig själv med att tänka på hur mycket jag verkligen har saknat dom allihop! Nej men vi hade det jättemysigt, spelade ett par rundor kort och kollade på The Proposal på 3an. Nån mer som såg den? Garvade mig i genom halva filmen! 


Alltså, en hur bra kväll som helst! Förutom att jag gärna hade haft några fler av "mina" tjejer på plats, då hade allt varit perfekt. Hur har er helg varit?


OCH. Ni kanske märker att jag kryddar med bilder från bordet.. Men det är för att jag vill få med de fiffiga drinkarna. Erkänn att det ser lyxigt ut med sockret på kanten av glaset? Älskar det! Tvingar alltid Isabell att fixa det när vi ska dit. Så enkelt egentligen, lite citron på kanten och sen doppar man glaset i socker. Walla!

Kommentera inlägget här :