Paket till systern min

Varit och inhandlat lite presenter till min kära syster som fyller 19 bast imorgon. Är det inte sjukt jobbigt när man köper saker till någon annan som man själv tycker om, och som man sen är tvungen att gå och vara avis på?? Fast med lite tur kanske jag lyckas få lite användning av det trots allt... hehe. 

Hm... Undrar om hon som "mogen" 18-åring ligger där nere som ett förväntansfullt barn i sin stora säng och har svårigheter med att sova för att hon är för uppspelt över morgondagen.. Försvinner den känslan någonsin?? Jag är, så länge jag kan minnas, ALLTID jätte förväntansfull och nyfiken.. Älskar att fylla år, även om det inte kanske är lika speciellt som innan! Så tråkigt om det är något som "försvinner med åren"..   
 
Erkänn. Ni är lite nyfikna på vad som ligger i paketen. Men. Har nästan själv glömt bort det nu, vad var det jag köpte nu igen..? Suck. Mitt minne alltså..
 

Kommentera inlägget här :