Nöjd med livet osv

Sitter här på rummet och känner mig glad. Om det är för att min garderob aldrig har varit mer i sin ordning (alltså utan att kläderna hänger ut) eller om det är för att min mamma fyller år imorgon så att det sabbar min sovmorgon, vet jag faktiskt inte riktigt. Har inte heller tänkt på att jag har en hel veckas skola framför mig förrän, vänta lite, NU. Fan. Varför tänkte jag på det? Aja. Ska inte förstöra mitt älskar livet inlägg utan jag ska lägga vikten på de positiva sakerna just nu. Imorgon ska jag ta tag i något ordentligt, om jag lyckas så att jag själv blir nöjd så ska ni få se vad jag menar. Men inte just nu. Tänk om jag misslyckas, pinsamt?! Fast så får jag ju inte tänka heller, då misslyckas jag bergis, men klart jag ska klara det. Speciellt nu när jag är ON the top of the world. 
Så vad är nästa planerade drag från smartungen själv?
Jo. Hon ska göra sig i ordning, krypa ner i sin (renbäddade!!!) säng och ta med sig sin underbara mac, för att till sist kolla på ett efterlängtat avsnitt PLL. Alltså, Pretty Little Liars. Låter rätt bra va? Sov gött alla där ute i cybervärlden.
 

Kommentera inlägget här :