När tankarna är någon annanstans

Måndag. Igen. Suck. Har vandrar runt som en sömning zombie hela dagen, varit trögtänkt och haft tankarna på annat håll. De har speciellt varit i "Elsas värld (hemlighet)", och jag har så fort jag har haft tid idag stuckit näsan i boken och läst ett par rader. Jag blir sån när jag har en bok jag har fastnat för, släpper inte den ur sikte. Sjukt egentligen. Hur man kan glömma sin egen verklighet för att läsa om en påhittad berättelse.. Men. I alla fall! Den är grymt bra och de flesta av er har säkert redan läst denna och de andra två böckerna i triologin. Nu ska jag göra mig i ordning, banka på mig kläder med tanke på att det är kallt som tusan (!) och sen krypa ner i sängen för att ägna ännu lite tid åt läsandet. Ni får ha det bra, kram 

Kommentera inlägget här :