Morsan börjar bli gammal, eller?

Äh nej. Jag skämtar bara mamma. Du är en ung kvinna i dina bästa år! Mitt i livet som du sa när vi pratade om det. Inte har du märkt av 40-års krisen än?? Men du kan va lugn, det är några år kvar innan du fyller 50. För er små trögtänkta hjärnor som nu inte har förstått eller läst min blogg tidigare (djävulshornen kommer upp!!!) så är det min mammas födelsedag idag. Kände mig nästan tvungen att hylla henne i ett inlägg och kände mig inte riktigt manad imorse om man säger som så. Hela 42 år har hon levt idag, ganska mäktigt ändån. Tycker så grymt synd om alla er som inte har fått uppleva att ha världens bästa mamma, för det är hon. Och även om hon har börjat bli lite mer krävande så är hon rätt bra att ha ibland. Hehe. Nej men slut på tjafset. 

GRATTIS MORSAN!!!! Här kommer lite härliga moments. 



 



 

Kommentera inlägget här :