MakeUpStore

Sitter på bussen nu på väg hem från Kristianstad. Varit på MakeUpStore och fått varsin sminkning gjord. Caroline fick en mörklila skuggning och jag fick en mörkbrun skuggning med svarta linjer. Carros blev verkligen sjukt snyggt, men måste säga att jag inte blev helt nöjd. Min hud ser fortfarande lite röd och flamsig ut, alltså hon snålade med foundation, och jag kämpade verkligen för att få svart skuggning iställer för brun. Men hon envisade sig om att det passade mig bättre med lite mildare toner. Men eftersom att de är de som är proffsen så känner man ju sig dum när man sitter och säger emot! Men nu ska jag inte låta helt negativ.. så kasst blev det ju inte! Blev en emoinspirerad sminkning med lite röd flamsig hud. Snyggt!

Gästerna som ska komma ikväll borde ha börjat trilla in där hemma nu, känns lite konstigt att komma sent till sin egen förfest! Men är så grymt taggad! Hur ser er fredag ut? 


Kommentera inlägget här :