Frusit röven av mig

God kväll gäääsp

Haft en bra torsdag? Eller har ni precis som mig vandrat runt som en frustrerad stel ispinne hela dagen? För fy tusan vad kallt det har varit idag. ÅNGEST. Känslan av att man tvingas stå ute och vänta på varma bussar kan vara något av det värsta som finns. Orkar inte heller att jag alltid är en sån väderoptimist på morgnarna, kollar ut genom fönstret. Ser att det ser kallt och ruggit ut. Och sen ändån tar jag endast på mig en skinnjacka. ?! Vad f*n tänkte jag egentligen? Det är i alla fall något jag alltid ångrar när jag sedan är på väg. Verkligen nödvändigt att inhandla de där vinteraccesoarerna nu. Måste! För inte att jag står ut en sån här dag till. Suck! Jag som älskar hösten annars, men idag var vi inte helt överrens. 

 

Kommentera inlägget här :