Filmtips The Intouchables

Kom och tänka på att jag nog aldrig tipsade er om den här franska filmen. Jag jobbar just nu med att skriva och förberade en redovisning om just den här filmen på engelskan, så det var därför jag kom och tänka på det. Den kom nästan direkt upp som andra bästa film i Frankrike och har den har fått grymma reviews världen över. Jag har också läst att det planeras att göra en likadan fast med Amerikanska skådespelare, vilket jag inte gillar. Varför ska alla de bra filmer som för en gångs skull INTE är gjorda på engelska tvunget göras om, varför kan de inte bara få vara den enda av sin sort. Jag vet dessutom att den Amerikanska versionen kommer tjäna jättebra bara för att alla tvunget ska se den med tanke på att den franska var så bra. Jag inte vad ni tycker men jag tycker att det är synd!! Men. Om ni inte redan har sett den, SE DEN!! Ni anar inte hur bra den är.
 


Kommentera inlägget här :