Alla vet att det är höst i oktober

Hej på er! Skulle egentligen lagt upp dessa bilderna igår men somnade alldeles för tidigt igår också. Men asså fy vad kallt det var imorse?!?! Frös som en liten kattunge från att jag stack ut fötterna ur det varma täcket till att jag satt ihopkurad på bussen på väg till skolan. Tror starkt att det är dags att plocka fram vinterjackan. Men det är så tråkigt och enformigt... Många gåneger jackan som gör looken complete! Är faktiskt på jakt efter en kappa, den perfekta kappan (enligt mig). Grålemererad, stel kappa som går ner till knäna med ärmar i skinnimitation. Hur snyggt?!? OM jag får tag på en sådan, (jag vill, jag ska!!) så hade jag tänkt mig röda stickade värmeälsklingar till. Alltså halsduk, mössa och vantar, kommer frysa bort annars! Ni har kanske redan inhandlat höstens måsten? 


Kommentera inlägget här :