Tisdag igen

Skolan drar sig mot sitt slut, skrev MVG på dagens kemiprov och måste säga att jag känner mig rätt nöjd med det! Det enda som är kvar nu är ett par lagom viktiga inlämningar som jag inte har skrivit en mening på, och som helst ska vara klart och inlämnat denna veckan! Men. Så känner jag ju såhär. Jag har kommit in på mitt förstahandsval och det finns inte så stor chans att jag inte skulle göra det, skolan är snart slut och vi har redan slutat att göra något vettigt på lektionerna, men den största vikten ligger på att JAG INTE ORKAR prestera mer.
Orkar inte reflektera, argumentera, dra slutsatser och diskutera mer, allt jag vill är att det ska bli den 12 juni och att vi ska stå där med blöta kinder och låtsas att vi kommer sakna varandra såååå himla mycket. Fast att vi allihopa egentligen börjar bli rätt trötta på varandra vid det här laget. Visst, självklart kommer jag sakna min fina klass! Det handlar om trygghet, jag skulle kunna göra och se ut nästan hur som helst och ingen skulle reagera för att det känner mig och de bryr sig helt enkelt inte. Men jag tycker det ska bli skönt med en förändring, jag känner mig rastlös här. Låt det bli den 12 juni snabbt och ge mig ork att ta tag i mina sista arbeten!

AMEN

Kommentera inlägget här :