rensat huvudet

Träningen var inställd idag och med tanke på att det enda jag har gjort idag (efter skolan då) är att ligga i solen och lata mig, visserligen så har jag pluggat en del med men klarade inte av att gå och lägga mig med all energi i kroppen. Så jag sprang en hyfsat lång runda! Har dessutom haft en massa tankar i huvudet som jag behövde få rätt på. Det här med att springa senare på kvällen är nog något jag ska börja med oftare, lätt luft att andas som dessutom inte gör det alldeles för varmt, inget folk ute som man behöver dela rundorna med plus att det gör en tröttare så man kan sova bättre! Dock var det ganska kusligt att springa rundan i karnas som är inne i en liten skog, ingen vidare belysning och fick värsta obehagliga känslan av att det var någon som förföljde eller iakttog mig. Har nog aldrig sprungit den runda så snabbt som jag gjorde, allt jag tänkte var: Låt mig komma ut härifrån! Låt mig komma tillbaks till de trygga villaområdena! Haha, trappa inte ner på tempot förräns jag stog utanför dörren till mitt hus igen. Pust! 

Före:



Efter: Brudar! Är det bara jag som får pattsvett när jag springer?! Hehehehehe

Kommentera inlägget här :