mindre älskade fredag..

Har strosat i K-stad med mamma och min fina syster hela dagen. Det började bra med ett par inköp som jag är nöjd med men slutade mindre bra när jag inte hittade ett SKIT rätt ut sagt av det jag egentligen skulle ha.

PANIK!! Jag hittade inga skor till varkens min skolavslutning, lärarmiddag eller till min kompis konfirmation som är imorgon. Jag hittade inga vita jeans som var tanken att jag skulle ha imorgon (eller jo jag hittade ett par men jag kom fram till att mina ben måste ha blivit utbytade mot en elefants) så det skippade jag! Jag hittade heller ingen klänning som var passande till något av det. Den enda klänningen jag hittade dock var grymt snygg MEN, den var svart. Går det att ha en svart klänning på en konfirmation? SVAR: NEJ.

Så för tillfället känner jag mig ganska körd.


Testade klänningen jag har på mig och den virkade mingröna som hänger till vänster på indiska också! Enkel och ändå helt okej fin. Tråkigt att jag såg så grov ut i dom bara :(

Kommentera inlägget här :