I don't feel great today, something is wrong

Finns det något värre än att vara sjuk?! Känslan av att tvinga sig upp imorse för att pallra sig till skolan och skriva ett nationellt prov i matte.. var inte vad min kropp kände för. Men jag gick dit, gjorde provet och gick hem igen. Vilade en stund men att inte göra något får mig att bli rastlös, så jag renbäddade sängen och torkade av lite på rummet för att göra något vettigt, sen kommer jag på mig själv med att flåsa som en häst, haha! Svårt att andas när näsan är igentäppt. Så, satte mig vid datorn en stund. Kom ju på att det inte blev någon uppis igår, men var sjuk igår med så jag orkade inte ta tag i något. Glee är min räddare just nu. Aja, ska inte gnälla mer. Vädret piggar upp en lite trots allt! Kram på er.

Har ni tänkt på hur ljusa minaögonbryn är? HELT OTROLIGT.. En gång var det en som sa att jag såg ut som ett 'cancerbarn' pga av att man knappt såg dom... HAHA, fast det var för ett aaantal år sedan. Då när bilddagboken var inne. Självfallet hängde jag med där! Men vad säger ni, kanske borde börja med att fylla i dom?

Kommentera inlägget här :