en bra dag men jag är glad att den är över

Hola! Det klänns lite som att jag har kommit in i en "blogg-torka" eller vad det nu är de fina bloggarna kallar det. Har inte så mycket ideér på roliga saker att blogga om förtillfället. Och bara det gör mig så trött. För jag vill att ni ska komma in här och bli glada och kanske bli inspirerade över det jag har i tankarna osv osv. Men, det går över. Såklart! Blir bara lite kämpigare än innan att planera olika inlägg. Ibland har jag tusen olika ideér som jag vill visa på en gång och ibland är det som just nu, när allt bara känns allmänt vardagligt och tråkigt. Så det får bli ett sånt inlägg till..hihi

Just NU, sitter jag här vid datorn och det känns som att mina ögonlock kommer falla ihop närsomhelst. Det märks att det har varit en hård dag. Har så grymt mycket i skolan och jag (ja jag!!) har ägnat flera timmar ikväll på att räkna ut en massa ekvationer och grejer inför vårt sista matte-prov imorgon. Tvungen att sätta det här för att få bra betyg så har verkligen pluggat den här gången!

Fysträning i karnas idag också, känns ju benen nu kan jag säga! Och det ser kanske ut som att mitt högra ben är större än det andra, men det är jag som står lite konstigt. MEST så att det inte växer några onda misstankar om att jag har ett stort ben...

Kommentera inlägget här :