standard

Ostmacka med Oboy! Det är ungefär det enda jag äter till frukost när jag väl hinner, och idag hann jag gott och väl, haha. Känslan som infann sig i mitt lilla huvud när jag vaknade självmant kl 6 imorse var allt annat än en bra känsla. Speciellt med tanke på att jag klockan nu snart är 9 och jag fortfarande lätt hade kunnat ligga i sängen och sova. Vi ska inte köra förrän halv 12 så jag har rätt god tid på mig. Men! Förutom att jag är dubbelt så trött som när jag gick och la mig så har jag hunnit med en del saker. Duschade lääääänge, fixade naglarna både tånaglarna och händerna, åt frukost, hunnit snacka lite med Isabell som kom förbi tidigare och så har jag kommit på lite fler saker som måste packas ner. Så alltså gjorde det kanske inte allt för mycket...

Kommentera inlägget här :