Sommarrea...

Tog bussen in till Lund med Caroline idag, det var rätt skönt att slippa sitta hemma en dag till faktiskt. Men vi fixade spelarlinnen till Beachsoccern i Åhus nästa vecka som vi har allmält ett oseriöst lag till, fyfan vad jag är taggad! Men jag blev ganska chockad när jag kom in och såg all rea som fanns i alla butiker, då känner man sig nästan tvungen att köpa något, bara för att man kan! Haha ;)

Tog ett par snabba bilder på mina inköp innan, (vet att det kanske inte var det allra smartaste att ta bilderna mot ett randigt täcke, men ni ser lite i alla fall!) dock ger inte bilden riktigt rättvisa för färgerna som är mycket klarare i verkligheten. Men nu ska jag berätta vad jag har fyndat!

Från vänster...
Blå-vit tunika 100:-
Turkosfärgade mjukis shorts (att mysa i hemma..) 30:-
Rosa chinos-shorts 199:- 
2 par träningsshorts 99:-/st
Farfarströja (från herr-avdelningen ;)  99:-
Argan oil (as bra till håret!) 49:-
Och en laddare!! 149:- (dock är det inte med ett usb uttag som vid de vanlig iPhone-laddarna därför jag måste klödda lite med uppladdningen av bilderna)

Oj glömde säga att jag lyckades köpa alltihop förutom laddare på hm! Var inne i fler affärer men tyckte inte att det fanns så mycket.. Härliga färger va? 

Kommentera inlägget här :