Suck...

Är inte säker men tror att jag har fått ögoninflammation. Vaknade och såg nästan ingenting, ögonen var helt geggiga och såg helt suddigt. Jag har dagligen linser och brukar vara ganska slarvig med dem, sover nästan alltid med linser, mest för att jag är för lat för att ta av dem varje kväll. Men det brukar aldrig vara några problem! I vilket fall så tog jag glasögon idag för att inte irritera ögonen mer, men det har bara blivit värre under dagen. Gör riktigt ont faktskt, helt öm i ögonen (?). Kunde inte kommit i bättre tid heller, ser verkligen fram emot att se helt trött och drogad ut innan festen ens har börjat. 

Tog bilderna i svart och vitt för att det inte skulle synas så mycket, men man ser kanske att jag ser ganska trött och glansig ut i ögonen? Men det passar inte till mitt humör idag egentligen, är ap glad och pigg (inbillar jag mig i alla fall) och super taggad på ikväll! Men antar att man kan ha kul ändån, fast att ögonen är igenklibbade och röda....

Men måste stänga ner nu, börjar svenskan om 20 min och har en del frågor till som jag ska lämna in då. Så vi hörs förhoppningsvis senare!!


Kommentera inlägget här :