Sitter på bussen

Är nu på väg hem från Malmö. Har ju som sagt varit ledig idag, så passade på att dra iväg och fixa de sista julklapparna och för att titta runt lite. Åker till Österrike nästa vecka och är inte hemma förrän dagen innan nyårsafton om allt går som det ska, så gäller att ha bestämt festkläderna innan vi åker iväg. Ska jag va ärlig är jag så trött på allt med kläder och att fixa mig, för tillfället är det riktigt drygt, så är inte alls pepp på att försöka hitta "den perfekta" nyårsklänningen just nu.. Är faktiskt riktigt sugen på att köra på ett par kostymbyxor, en vanlig t-shirt, en kavaj och lite maffiga smycken. Saknar just nu kostymbyxorna, kanske kan hitta ett par nästa vecka. 

Ikväll kommer mina mor och far föräldrar på middag hos vår lilla famlilj. Så der ska väl bli en mys fredag! 

Men nu måste jag slänga ner mac:en, snart framme. Men vi hörs senare! Hejdå :-) 


En riktigt skön polotröja som jag har varit sugen på hur länge som helst, ni anar inte hur skön den var... Men icke. Köpte aldrig den. Suck. 

Kommentera inlägget här :