Plugg

Sitter hemma och jobbar på en resebroschyr som ska vara klar imorgon. Ser ni så mysigt jag har det? Måste säga att det känns lite konstigt att läsa och skriva om tropiska turistattraktioner när vädret utanför fönstret är piss. Sjukt synd att nästan all snö är borta, ligger bara lite smutsiga drivor kvar lite här och där. Jag som älskar snön annars, så deprimerande. Men det är ju förhoppningsvis ordentligt med snö i Österrike, och då behöver jag bara stå ut ett par dagar till. Vi har börjat packa så smått här hemma nu, lägger ut mer och mer allt eftersom. Fast nu överdriver jag lite. Mamma är som vanligt klar med all sin packning, och jag har hitintills bara kommit fram till att jag ska ha med mig min skiddress... Haha, hatar att packa...

Men måste göra klart detta skitet nu, ska trots allt vara färdigt imorgon. Min helg var underbar förresten, mer behöver ni inte veta... ;)

Kommentera inlägget här :