Ni får helt enkelt stå ut med att jag klagar lite...

Hej på er!!
 
Känner mig helt nere. Idag har varit en skit-dag rent ut sagt. Eller ja, allt har inte varit skit. Och det borde inte ha varit det en sån här dag, första advent och allt. Har varit nere en runda på julskyltningen med familjen och Isabell och ätit ute, haft det mysigt. Men jag vet inte vad det har varit med mig idag. Eller är. Kan knappt förklara hur jag känner mig, eller vad anledningen är, men känns bara som att jag är världens tråkigaste människa som dessutom går runt och tjurar och är ledsen när allt egentligen är hur bra som helst. Jag berättar aldrig för någon att jag känner mig nere, jag drar mig tillbaka och är tyst. Oftast är det ingen som frågar men jag märker att de undrar vad det är som är fel, men jag är glad att det inte gör det, för jag vet det inte själv än. Vet inte mer än att allt känns lite extra tufft och jag som i vanliga fall inte alls brukar bry mig blir känslig för minsta lilla. Suck. Det kanske finns en regel för hur ofta man får lov att vara glad? Jag är alltid glad, och har varit riktigt glad hur länge som helst. Vad finns det egentligen att gråta över? Men det är kanske därför som något hoppar in och tynger ner mig, för att det är kanske inte normalt att man får vara så glad som jag vanligtvis är. En sista sak som jag känner just nu är besvikelse, hatar när man får förhoppningar som sen inte hålls. Det är kanske inte meningen trots allt. Ändrade planer helt enkelt.
 
Men aja. Skönt att få skriva av sig lite, även om jag känner mig hemskt löjlig. Hah.
 
Hur har er dag varit? Haha. ;-)



 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :