handle with care, fashion inside

Ni vet det här inlägget där jag la ut bilder på en outfit jag hade spanat in? Beställde faktiskt hem byxorna och tröjan den kvällen och jag fick hem det idag. Till min stoooora besviklese så passade inte byxorna på mina tjockis ben så det blir tyvärr retur på dom, men tröjan var hur skön som helst så den behåller jag! 

Angående mitt fjantiga inlägg igår så kan jag ju meddela att jag har gått tillbaka till att må asbra med ett leende på läpparna! Funderar starkt på att ta bort det faktiskt.. Men det känns inte helt rätt, man ska ju försöka visa alla delar i ens liv, inte bara de bra, tycker jag i alla fall. 

Tog en kvick bild på toan där hemma, har provat ut lite festoutfits till på fredag, är riktigt taggad redan på att få festa lite! Tror jag ska ha tröjan faktiskt, ni får se hur jag matchar den senare... hihi. Nu ska jag nanna, ha det underbart!

 

Kommentera inlägget här :