Glad tjej hej

Underbar dag idag! Även om det har varit typ -20 hela dagen så har det varit riktigt nice väder. Har nästan inte varit i skolan alls idag, kom dit vid 9 imorse, gjorde klart en inläming i innovationen och sen tog jag bussen hemåt igen tio över elva. Efter det så har jag varit och fixat lite julhandel med mamma, bakat paj, badat och kollat på julkalendern. Mysigt va?? Med tanke på att jag fick gå upp hur tidigt som helst trots att jag var hemma galet sent så ska det bli riktigt skönt att sova hur länge jag vill imorgon. (Skriver bara detta för att göra alla er andra avis, så ni vet. Hehe!)  För jag är nämligen ledig imorgon också, långhelg för mig! Så imorgon ska jag nog dra in en runda till Malmö, för att fixa lite julklappar och för att se om jag kan hitta ett par snygga stövlar. Men vi får ju se! 

Nu ska jag och mamma nog göra lite till på mitt pepparkaksbygge, och sen blir det nog lite singstar med Isabell. Ha det bra, Kraaam :-)


 

Kommentera inlägget här :