En person jag saknar väldigt mycket

Sitter vid datorn och bläddrade i genom lite bilder från min och Hannas Egypten resa förra sommaren, tusan så underbart vi hade det! En av mina absolut närmsta barndomsvän från dagis det här, hannapanna. Var ett tag sen vi träffades på riktigt nu, och kom fram till att jag saknar henne väldigt mycket. Har inte ni också kännt så? Lite panik över att ni inte har träffat en nära vän på länge och känner att risken finns att glida ifrån varandra? Det gör jag just nu, men ska ta tag i det. 

Vet att du säkert kommer att läsa det här inlägget så: Ska vi hitta på något någon dag? Kanske dra en sväng utomlands igen?! Hihi

Bjuder på lite härliga bilder i vintervädret, så söta vi var! Men vad låååångt bort det känns när man tittar ut...

 


Kommentera inlägget här :