Bästa kvällen på länge!

Kvällen som var igår var riktigt trevlig! Var på Lussevaka i Höör och dansade från elva till två på natten. Kul att få dansa ordentligt för en gångs skull. Hyfsad musik och maxat med folk. Gick dit med tre andra härliga tjejer, Isabell, Hanny och Nanna, tyckte att vi hade det hur kul som helst! Synd att det är sista eventet för disko på jägersbo bara, tycker att det är ett jäkligt bra ställe att dra till ändå! Som vanligt är jag lite kass på att hinna ta bilder, och jägers själv har inte lagt ut några än så ni för helt enkelt nöja er med en bild på mig som jag tog när jag hade kommit hem. Nu ser ni ju vad jag hade på mig också, *blink blink*

Var dock inte hemma förrän vid halv 3, och var inte i säng förrän en timme efter. När klockan sen ringde imorse endast 4 timmar senare, började jag fundera på om det verkligen var värt det, haha! Men det var det nog ;-) 

Kommentera inlägget här :