Köpte ny bil idag!

Med tanke på att min förra Toyota Celica som ni som brukar läsa min blogg säkert har sett blev såld nu senast i Tomelilla (snyft!) så har jag varit på jakt efter en ny bil. Ville helst ha en likadan till i och med att jag har en del reservdelar till det och så men det är inte det allra lättaste att hitta någon som är till salu överhuvudtaget! Men mamma kom in igår kväll och visa mig en annons på en bil som var till salu. En Audi 90, som vi köpte idag! Haken är dock att den finns i Värmland, ca 5 timmar dit härifrån när vi ska hämta den! Men det är det värt, vill bara köra så mycket som möjligt nu! Anmälde mig till en tävling i Helsingborg idag också, ska köra där nästa helg. Får se hur det går med den nya! 

Kommentarer :

#1: Amanda hansson

Du körde jätte bra i tomelilla! :) Säg bara lite när vi möttes men de jag såg så körde du sjukt bra! :)

Synd att du blev av med celican!

skriven
#2: amanda panda

Tack detsamma! Haha, det första heatet gick ju mindre bra dock, var så sjuukt nervös. Men de andra gick hyfsat! Ja det var lite tråkigt, men var beredd på att den skulle bli såld:)

Ses i helsingborg, lär väl mötas igen! hehe :)

skriven

Kommentera inlägget här :