på efterkälken/ girls night out


Hej! Lånar daddys trådlösa internet nu också. Blir galen utan internet! Har för en gångs skull en massa som jag skulle vilja blogga om, ligger efter i dagarna bara. Men det får ni stå ut med!

Börjar med igår. Jag, Isabell och våra söta mammor hade en riktigt mysig kväll igår. Först var vi på bio och kollade på den här "Jag saknar dig". Och efter det gick vi till en italiensk pizzeria och åt pizza (såklart?!). Hade en galet bra kväll faktiskt, och filmen var sjukt bra. Det är en sådan film som får en att tänka på det man själv har, där man verkligen kunde känna sig in i hur det kändes, och tror att det är det som gör att man tar åt sig så himla mycket. Jag var helt skakis när jag gick ut ur salongen. För er som inte har sett den, (vilket jag inte tror är så många, i och med att den har gått på bio ett tag) SE DEN!







SÖTA OCH GLADA I ALLA FALL!


Kommentera inlägget här :