CATCH UP - KETCHUP

Fattar ni? Catch up. Ketchup. Uttalade catch up i huvudet när jag skrev det och så lät det ju som ketchup på engelska. Tyckte det var riktigt kul faktiskt, haha!

Nej men här kommer min helg i lite bilder. (Dåliga bilder tyvärr) Har som vanligt bara tagit med mobilkameran. Hehe

FREDAG
Lan hos Karl. Jajajajajjajajajajajajaj




charmigt?!



LÖRDAG 
Hos farmor som fyllde 70 år. Isabell och jag gick en runda och hade filmmys i källaren. Kollade även in en av farmors garderober, asgamla kappor och jackor som man lätt skulle kunna köpa i butiken just nu! BALLT. 










SÖNDAG - idag!
Idag har det ju varit jättefint väder, över typ 20 grader?! Så jag och Isabell passade på att sola lite, antagligen var det sista gången för det här året. Känns som att det var sista sommardagen på allvar. Japp, min helg i snabbversion.

Nu ska jag duscha, seya later alligator

Kommentera inlägget här :