"Flyga högt" -

- Katarina von bredow
Fick hem dessa böckerna i brevlådan idag. Helkonstigt, tanken bara slog mig att böckerna kanske hade kommit idag, sprang ut och hittade paketet i låda. Jag hämtar aldrig in posten annars men just idag så gjorde jag. Ödet?! eller vad man nu kallar det... heheheh
För er som inte visste det så är jag med i en bokklubb, får hem en tidning lite då och då med de nya böckerna som kommer ut. Brukar beställa hem böcker om jag hittar några. Katarina von Bredow är en av min absoluta favoritförfattare, hon har skrivit sååå många bra böcker. Så var såklart tvungen att beställa hem hennes nya. Fick den idag och har redan hunnit sluka nästan hälften av den, sorgligt att böcker aldrig varar så länge som man vill..
Fick med en annan bok också, verkar vara en bra bok den med!
Kalla mig tönt om ni vill det.. *fniss*



Kommentera inlägget här :