PACKAT OCH KLART


Packat och hmm.. nästan klart! Haha, packa har aldrig varit min starka sida men det löser sig alltid till slut. Imorgon tar vi och min kära klass tåget till Härjedalen(?), äh vi säger fjällen istället. Tar bara en sådär 12 timmar.. Men ett stopp i huvudstaden hinner vi i alla fall med på vägen upp. Sen är det vandring som gäller! 6 hela dager med en enoormt tung ryggsäck på ryggen, och då menar jag verkligen enormt! Men det ska faktiskt bli riktigt kul, kan ju hoppas att lite av sommarn finns kvar där uppe så får man kanske lite bränna på köpet.

Men jag tar med min söta lilla digitalkamera, så får se om jag kan knäppa några bilder i alla fall. Lovar dock inte att lägga ut dom, tror inte vi kommer se såå hemskt fräscha ut om jag säger så. Hehehehehe

Now to the bad news.. Kommer inte kunna blogga på en vecka! Inte ens från mobilen för den är inte lönt att ha med sig. Men kommer slänga mig framför datorn när jag kommer hem. Promise!

Nu ska jag duscha för (kanske) sista gången på läääääänge?! Jäklar vad jag ska njuta!!!!!!
Ha det för jäkla bra!
kram amanda ♥



Kommentera inlägget här :